3 Ocak 2013 Perşembe

Ünlüler ve İllimunati


Merhaba arkadaşlar bu benim ilk yazım öcelikle hatam olursa özür dilerim yanlışlarımı hatalarımı,düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.İsterseniz yorum yapın isterseniz yapmayın ben yazılarıma devam edeceğim .Sanırım illimunatinin temelerini anlatan bir yazı yazmayacağım bu bilgiyi lena gravel adlı blogtan edinebilirsiniz Lena umarım adını verdiğim için bana kızmazsın.İlk başta kafamda çok konu vardı fakat ilk başta toplu ve  öz anlatmanın daha kolay olcağını düşündüm iyi okumalar.
Adele

 Şarkıcının pop piyasasında hatrı sayılır bir yeri var.Biliyorum kadının sesine belkide sizde hayransınızdır.Fakat gerçek budur

 Tek göz işareti eğer bunlarda sizi tatmin etmeyecekse bide skyfall şarkısına bakalım
So overdue I owed them
Çok geç kaldım, onlara borçluydum
Swept away I'm stolen
Ortadan kayboldum, çalındım
Adele'in artık bu olaydan pişmanlık duyduğu bariz belli artık eskiden kim olduğunu hatırlamaz halde yani hatırlar silinmiş bu olayı başka bir yazıda detaylıca anlatmayı düşünüyorum.
Let the sky fall
Gökyüzü yıkılsın
When it crumbles
Parçaladığında
We will stand tall
Yüksekte dururuz
Or face it all together
Ya da beraber yüzleşiriz
Burada bariz decalin  gelişinden bahsediyor.
Skyfall is where we start
Gökyüzü yıkılması başladığımız yer
A thousand miles and poles apart
Binlerce mil uzaklarda
Where worlds collide and days are denied
Dünyaların birleştiği ve günlerin inkar edildiği yerde
You can take my name
Adımı alabilirsin
But you'll never take my heart
Ama kalbimi asla
Adele'in hatasının farkında olduğu kalbinin bu doğrutuda olmadığını ima ediyor.' Dünyaların birleştiği ve günlerin inkar edildiği yerde ' bu cümle ise masonlardaki cennet ile düntya arasında fiziksel bir bağ olduğu düşüncesine inanıyor

Kim Kardashian



                                            tek göz
                                          şeytan işareti
                                           Şimdi sıra beni en şaşırtan yere geldi

                                bu kare Kardashian'nın düğününden mumlarla oluşturulan şekile dikkat.


                              şimdi yeterince açık olmuştur sanırım.
                              Şunuda söylemekte yarar var ki Kim tam bir seks kölesi

Avril Lavinge


Bu kızımız ilk çıktığından beri bu işin içinde ne kadar ünlü olduğunu biliyorsunuzdur.Ama
gelgelelim bazı gerçekler de var .Yukarıdaki resimde tek göz sembolü yapılmış.
                                         Tişörte dikkat
ve buda Avril'ın son hali gördüğünüz üzere saçlarının yarısını kazıtmış buda erkek tarafının oluşmaya başlandığı göstergesidir.Bunu size temeleri ile bir sonraki yazılarımda aktaracağım.
Yorum belirtirseniz yardımcı olurum

3 yorum:

  1. avril'in erkek tarafi nasil olusuyor. illuminati de kadinlar erkeklesiyor mu demek istiyorsunuz?

    YanıtlaSil
  2. Escinsellesiyo diyo

    YanıtlaSil
  3. Sana tavsiyem one direction jb veya little mix yap cunku bunlari yaparsan gercekten dikkat cekersin ozellikle little mix anticisi degilim ama cok anticisi var o bakimdan

    YanıtlaSil