4 Ocak 2013 Cuma

F(x) Grubu Deşifre


Merhaba yeni yazımla karşınızdayım lafı uzatmadan analize geçiyorum
f(x) grubu başarılı bir koreli guptur 5 kızdan oluşmaktadır
önce elektro şok klibinin üzerinde duracağız
Klip bu şekilde başlıyor
 Şrkıcıların kıyafetlerinde siyah beyaz tema hakim.Bilmiyenler için siyah ve beyaz zıtlığı masonlukta boyutlar arası geçiş için kulanılır.

 Tişörtün üstünde kurukafa var.

 Tişörteki Kurukafa ve sarı kırmızı ve yeşil renkler rastafaryanizmi temsil etmekte.


 Tek göz, ayrıca bu tür demir bileklikler köle olduklarını simgeler.

 Stick in Türkçe manası  sadık kalmak, ayrılmamaktır

 birde şarkı sözlerine bakalım:
Yeter aşkın benim için fazla
Bana şiddetle değer veriyorsun biliyorum.
Bu sözler apaçık programcılarına yazılmış.
Siyah bir koridor gibi içine çekiliyorum
Sonunu göremiyorum düşüyorum.
Bu işten bir türlü çıkamayacaklarını sonlarının ne olacağı hakkında fikir sahibi olmadığıklarını söylüyorlar.
Kimim ben? başım dönüyor
Kölelere anıları unuturulmuş.
Bu biranda değişen dünyadan koru beni.
İnançlarının sağlam kalmasını kastediyor
Çoktan limitimi aştım
Elektrik şokundayım.
Kölelerin sınırları zorlanmış bu delta programının bir parçasıdır kölelerin sınırları zorlamasını isterler.
Bu enerji bendeki herşeyi götürüyor.
İnandığı şey için herşeyini kaybetiğini ima ediyor

şimdi sıra Hot Summer klibinde burada semboler daha yoğun


 elbisede siyah beyaz tema

 Rastafari renkleri yansıtılmış
Kızın şapkasında tavşan kulağı var tavşanda en az kedi kadar cinseliği ve seksiliği sembolize eder.
Puantiye,bununda  akıl kontrolü ile bir ilgisi vardır.

 Kızın tişörtünde gülen surat var bu sembol aslında program ile içi boşaltılmış emirleri yerine getiren kişi sembolüdür.


Zeminde hipnoz figürü var bu da şu an onların kontrol altında olduğunu göstermekte aynı  zamanda tepede göz görevi gören şekil var buda yine her hareketlerinin izlendiğini gösterir aynı zamanda kızlar burada kukla gibi dans ediyorlar.Ayrıca kızın elbisesinde üçgenler var.
Gözlükler programda içi boşaltılmış karakteri simgeler.
Baphometin kulakları bilmeyenler için, Baphomet üstü kadın altı erkek masonlar tarafından şeytan olduğuna inanılan varlıktır.
Baphomet

Şeytanın rakamı 666 sembolü
Burada kişilik bölünmesi yaşıyor farklı saç renkleri ve balyajlar kişilik bölünmesi sembolüdür.
Kolye köleliği simgeliyor.
Hayranlarıyla birlikte sürekli tekrarlayan robotumsu hareketler yapıyorlar onlar sadece halka bu inanca inandırmak için gelmiş köleler.
Kızın elbisesinin altına bakın orada  bir piramit var.
Grubun bir üyesi Amber Lui de ise çift cinsiyet söz konusu


Amber bünyesinde Kadın ruhunu hemde erkek ruhunu barındırmakta aynı zamanda Amberin erkek gibi giyiniyor olmasının sebebi kendini güvende tutmak yani köle olduğunu aklından çıkarmak

şimdi sıra şarkı sözünde:
 Ben artık buna dayanamıyorum
Bu şekilde dikkat çekmek için gidiyorum
Köleler için artık bu durum zaptedilmez bir hal almış kurtulmak istiyorlar

Yorum yapıp yanlışlarımı veya düzeltmem gereken yerleri söylerseniz size yardımcı olabilirim lütfen görüşlerinizi benimle paylaşın..

11 yorum:

  1. Arkadaşlar gönderen kısmında kafanız karışmasın bir arkadaşımın hesabından gönderdim

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş bir sonraki yazın ne hakında olcak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miley cyrus veya selena gomez diye düşünüyorum ya da klip analizi

      Sil
  3. Bence ufak bi hatan var baphomet masonlar için şeytandır yazmışsın. Onlar baphomete inanıyorlar veya içinde oldukları sistem bunu gerektiriyor. Yoksa o boynuz işaretini kullanmazlardı. Benim düşüncem bu tabi.
    Come and get it klibinde çok malzeme var analiz çıkar ondan. Selena gomez demi lovato falan soruyo herkes

    YanıtlaSil
  4. Ufak bir hata değil bir çok hata var. Arkadaşlar lütfen enerjinizi bilimsel değeri olan analizler için harcayın. Bu ve benzeri çalışmalarla ancak kendi hayal dünyanızı genişletir ve fakat reel sonuçlar elde edemezsiniz. Akılcılıktan uzak , hiç bir dayanağı bulunmayan ve sadece benzetmelerden yola çıkılarak hazırlanılan bu yukarıdaki gibi sunumlar zorlama yakıştırmalardan öteye geçemez. Klipleri kullanacağınıza tarihi , noname yazarları takip edeceğinize şehir kütüphanelerini tercih edin.

    YanıtlaSil
  5. Benceds lady gaga yap mesela alejahandro klibi gercekten hersey acik

    YanıtlaSil
  6. paylaşımların devamını diliyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Ben analizinin doğru olduğunu düşünüyorum.Ve bu analizi yapan kişiye çok teşekkür ediyorum beni aydınlattığı için.Bende bu grubun hayranıydım bu analizden sonra tüm hayranlığım bitti.Gerçekten de grup üyesi Amber Liu kız ama erkek gibi davranıyor, erkek gibi giyiniyor.Amber bir kız, hayranları da kız olmasına rağmen ona aşık oluyorlar.Çünkü Amber'i bir erkekmiş gibi görüyorlar.

    YanıtlaSil
  8. Kpop grupları ile ilgili başka analizlerde yapmalısın.

    YanıtlaSil
  9. fx ılluminati değil arkadaşlar yanlış tespitler o kıyafetlerin benzeri bendede bulunuyo ve çok güzeller bu durumda o haraketleri bende yapıyorum ne var bunda?
    bendemi ılluminati oluyorum o zaman ????

    YanıtlaSil
  10. Çok yanlış tespitler tamamen uydurma siyah beyaz giyen herkez masonmu oluyor? Yada her üçgen illuminatiyimi kast ediyor? Aksesuar kullanmaları kile olduklarının kanıtı değil. Bir iş yapacaksan gerçekten uğraşmayı denesen? Amber defalarca cinsiyetinin kız olduğunu söylediği halde 'KIZIN' üstüne gjdiyorsunuz kanıtladığı halde ağlatacak duruma getirdiniz.Yazıklar olsun kendini zeki analizci zanneden aptallar

    YanıtlaSil