6 Ocak 2013 Pazar

Miley Cyrus ve illimunati


Merhaba bu sefer size ünlü disney oyuncusu miley cyrus hakkında yaptığım araştırmaları sunacağım.
20 yaşındaki kızımızın babası belki tanıyorsunuzdur şayet Hannah Montana yapımı dizide birlikte oynamışlardır babası Billy Ray Cyrus 'tur kendisi şarkıcıdır.
2006-2011 yıları arasında Hannah Montana rolüyle büyük yankı uyandırmıştır.Filimde kendisi çift kişiliklidir bu dizide kendi adıyla oynamıştır.Hannah Montana adıyla bir çok konsere çıkmıştır ve alfasıyla o kadar rahat davranıyorduki bu sadece dizi için değil gerçek haytındada Hannah Montana onun alfasıydı.
Babası (Billy Ray Cyrus)
Aile kökenine bakıcak olursanız bir masonluk olduğunu görürsünüz.Buda onun küçüklükten beri bu şekilde büyütüldüğü anlamına gelir.


Üç resimdede çıldırmışçasına satanizm işareti olan şeytan işaretini yapmış.Sizce bu onun rockla ilgilendiğinimi gösterir ? Hiç sanmıyorum


Miley bir sex kölesi programcılar onu bu şekilde yetiştirmiş.Miley'in bunun gibi milyonlarca fotoğrafı vardır eğer bir şekilde iddayı çürütüğünüzü sanıyorsanız yoruma yazın ve size Miley'in kucak dansı yaptığı fotoğrafları atayım.

Şimdi ise  2009 yılında çıkan The climb klibine göz atalım
Burada net çıkmamış olabilir ama klibi izlerseniz görürsünüz arkada üçgen var.
Klibin sonunda ise üçgene doğru gidiyor.
şimdi şarkıların bir bölümünün terten çevrilmişine bakalım
yardım edin
beni bul beni
ben kayboldum ,ben kayboldum
bana yardım  edin
Herşey o kadar açık ki apaçık bu işin içinde olduğu için bizden yardım istediği ortada
herşeyi açıklıyor


tek göz sembolizmini sık sık kulanmış.
2012 yılına geldiğimizde artık inançları şeytana tapma yolunda tam olarak şekilendi
Saçlarını erkek modeli yapıp kestirdi bunuda medyaya kanser vakfı için saçlarını kestirdiği söylendi.Halbuki amacı erkek alterini oluşturmak.
Programcılar kölelerini daha kolay yönetmek için köleyle herhangi bir hayvanla bağ kurdurturlar daha sonra hayvan ölür ve köle kişisel çöküntü yaşar Miley köpeği öldükten sonra bir kaç Twitter üzerinden yazı yazdı bu yazılarda genelikle kötü olduğunu yataktan çıkmadığını belirtti
Programcısı şimdi ona yeni bir köpek aldı.Bir başka konu Miley'in uyuşturucu kulanması buradan izleyebilirsiniz Miley yakın zamandada kulanıyordu her ne kadar bıraktığına inanmasamda bunun sebebi medyaya nişanlısı olarak gösterildi bu büyük yalan Miley onu yönetenlerden bıktığı için uyuşturucu kulandı tıpkı bu işin içindeki diğer ünlüler gibi genelikle uyuşturucuyu yaşadıklarını unutmak için kulanırlar.
Parmağında herşeyi gören göz figürlemesi var. Birde şu ayrıntı var Miley illimunatinin Twitter sayfasını takip etti (her ne kadar bu tür olayları saçma bulsamda) Evet bir yazımın daha sonuna geldim tespitlerinizi, isteklerinizi, yorum  köşesine yazın.

12 yorum:

  1. Hani rihannanın falan bir cini var ya sence mileyin de b,ir cini var mı

    YanıtlaSil
  2. Demi lovato analizi yaparmısın

    YanıtlaSil
  3. Mail adresini verirmisin sana bir şey sormak istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Ben Miley in kucak dansı yaptığına inanmıyorummm

    YanıtlaSil
  5. mileyin parmağndaki göz işatertinin ölen atının bi gözünün kör olduğuyla ilgli açıklamalarda yapıolar ama bn buna inanmıyorum

    YanıtlaSil
  6. demi lovatoa alizi yaparmısın geröekten onu çok seviyorum hristityenmış ama tam bilmiyorum illu değil diolar ama bide yapsan çok iyi olur

    YanıtlaSil
  7. lena nın da dediği gibi ünlülerin hepsi mason , illuminati ya da adına ne dersen

    YanıtlaSil
  8. bence demi lovato cikmis illuminatiden.made in the usa klipinde hic sembol falan yoktu.amma miley kesin illuminati.

    YanıtlaSil
  9. illuminati is a good thing!
    Dont hate things you dont understand

    YanıtlaSil