12 Nisan 2013 Cuma

Yanlış Anlaşılma, Karışıklıklar

   Merhaba bu yazıyı yazma nedenim  Facebook da orada burada gördüğüm yanlışlıklar. Bunları madde madde ayırdım.

1-Justin Bieber Olayı

- Aslında bu olayın başlangıcı şöyle bir grup insan Justin Bieber' ın İlluminatiden çıktığına dair 2 farklı iddia attı
1-Justin' nin annesi İllu (İlluminati de demiyorlar) olduğunu öğrendi daha sonra onu zorla çıkarttı...
Bak bak sen şuna kim buna inanır ki bir kere gerçekten çıkabilseydi kefeniyle çıkardı.
2-İlluminatiden çıktı her gün yüklü bir para onlara ödüyor.
Nasıl buna inanıyorlar anlamıyorum öyleyse Rihanna  parayı basar çıkardı..
Aslında burada ki olay kabulenmemekle ilgili diyelim ki ben belieber (doğru yazdığımdan emin değilim çünkü bildiğim tek fan adı) olsam Justin illimunati dese açıkçası o adama duyduğum sevgiyle bunu inkar ederim çünkü çoktan ben onun egemenliğine girdim artık onun kölesiyim...Olay bu yani ama açıkçası bu davranışı tasvip etmiyorum ..

2-Facebook İlluminati sayfaları

Bazıları cidden yararlı olsa aydınlatsa da bazıları  admin dedikleri yeni yetme insanlardan bunu öğreniyor sayfa amacından çıkıyor hoş olmayan çirkin paylaşımlar bilgileri sanki ilk kendisi bulmuş edası ile gösteriyorlar oda ayrı konu birde eğlence amaçlı yok "illu ünlü elemece" gibi aptal saptal oyunlar yok biz birleşsek hayran topluluğu olarak illuyu ezeriz.Birde bu sayfada dalga amacıyla bir 5. sınıf öğrencisi tek fotoğraflarını paylaşıyor dalga geçiyor nasıl eğleniyorlar öyle dalga geçilen illuminati değil kendisi. Bir başka sinir olduğum konu şu bunu aynı bir İlluminati sayfasından alıyorum
"One direction malesef illu :( ama olsun biz onları her halyle severiz"
Hadi bunu 5. sınıf öğrencisi yazsa tamam ama bu yazıyı yazan 15 yaşındaki bir erkek ve bu yazıyı yazmadan önce ünlülerin hayranları köle olarak kulandığına dair bir yazı yazmış.
Gülermisin ağlarmısın haline!!!

3-Eminem Olayı

Kimisi İlluminatiden çıktığını söylüyor fakat bu konu yanlış diyelimki çıktı ruhsal sağlığı ne olacak belkide
25' nde belki o kurban edilecek artık Eminem yok o eskisi gibi değil kliplerine bir bakın bağırıyor Eminem

Burada Eminem' e ne olduğunu az çok biliyoruz..Eminem artık yıprandı yüzüne bakın korkmuşluk yanı sıra bıkınlıkda var.
Bu karelerden sonra çıktım mı hayır!!

Şimdilik bu kadar....

1 yorum:

  1. Aslinda eminem ilk bas oyle degil o resmin basinda lady gaga seytan gibi giyinmis emineme yaklasip kulagina bisey soyluyo sonr eminemin surati bu hale gelio

    YanıtlaSil